គន្លឹះ ៥យ៉ាងដែលធ្វើការងារឱ្យមានប្រសិទ្ធភាព
១. ឈប់សំរាកតាមពេលវេលាកំណត់យើងទាំងអស់គ្នាត្រូវការការសំរាកពីការងារ ខណៈពេលដែលវាអាចធ្វើអោយយើងមានអារម្មណ៍ថាយើងជំរុញខ្លួនឱ្យបញ្ចប់ការងារ។ ការស្រាវជ្រាវបង្ហាញថាការឈប់សម្រាករយៈពេលខ្លីពិតជាអាចធ្វើអោយការផ្តោតអារម្មណ៍បំពេញថាមពលនិងបង្កើនផលិតភាព។ នៅពេលដែលខួរក្បាលរបស់អ្នកដឹងថាការឈប់សម្រាកវាទំនងជាផ្តល់នូវអត្ថប្រយោជន៍ដែលនៅសល់នៃការសំរាកហើយ កុំព្យាយាមផ្តោតអារម្មណ៍គិតអំពីអ្វីដែលថ្មី មិនថាអ្នកឈប់សំរាក ១៥ នាទី ឬ ៣០ នាទី ការសំរាកធ្វើឱ្យអ្នកមានកម្លាំងឡើងវិញ។
២. ផ្តល់រង្វាន់ដល់ខ្លួនអ្នកសម្រាប់ការបំពេញកិច្ចការវិធីដែលមានប្រសិទ្ធភាពបំផុតគឺបង្កើតការលើកទឹកចិត្ត បង្កើតរង្វាន់មួយចំនួន ដែលអ្នកនឹងផ្តល់ឱ្យខ្លួនឯងប្រសិនបើអ្នកបំពេញភារកិច្ចរួចរាល់។ រង្វាន់ណាក៏ដោយដែលអ្នកជ្រើសរើសគ្រាន់តែធ្វើឱ្យប្រាកដថា វាជារង្វាន់ដែលធ្វើឱ្យអ្នករំភើបហើយអ្នកទន្ទឹងរង់ចាំ។ ការទន្ទឹងរងចាំនៃរង្វាន់នឹងផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវការជំរុញទឹកចិត្តដើម្បីបញ្ចប់កិច្ចការ ព្រោះអ្នកចាប់ផ្តើមភ្ជាប់ភារកិច្ចជាមួយរង្វាន់ដែលអ្នកនឹងទទួលបាននៅពេលក្រោយ។ ឧទាហរណ៍ប្រសិនបើអ្នកត្រូវបញ្ចប់របាយការណ៍នៅពេលថ្ងៃ អ្នកអាចសំរេចចិត្តធ្វើពិធីអបអរដោយការជ្រើសរើសម្ហូបដែលអ្នកចូលចិត្តសម្រាប់អាហារពេលល្ងាច គំនិតនៃអាហារឆ្ងាញ់អាចផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវការជំរុញបន្ថែមដើម្បីឱ្យការងារនេះបានបញ្ចប់។ប៉ុន្តែអ្នកមិនចាំបាច់ត្រូវរង់ចាំរហូតដល់ការងាររបស់អ្នកត្រូវបានបញ្ចប់ដើម្បីផ្តល់រង្វាន់ដល់ខ្លួនអ្នកនោះទេ។ តាមពិតការស្រាវជ្រាវបង្ហាញថារង្វាន់តាមកាលកំណត់មុនពិតជាធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវផលិតភាពនិងផ្តោតសំខាន់បំផុត។ ដូច្នេះជាជាងរង់ចាំរហូតដល់អ្នកបញ្ចប់កិច្ចការទាំងមូលដើម្បីទទួលបានរង្វាន់ធំ អ្នកអាចមានគម្រោងផ្តល់រង្វាន់តូចជាមុន ដូចជាបន្ទាប់ពីផ្នែកទីមួយបានបញ្ចប់ អ្នកអាចផឹកកាហ្វេសម្រាកបន្ទិចដើម្បីជារង្វាន់លើកទឹកចិត្ត។៣. បង្កើតបញ្ជីការងារការត្រលប់ទៅធ្វើការវិញមានអារម្មណ៍ថាធុញទ្រាន់ណាស់នៅពេលមានកិច្ចការជាច្រើនត្រូវធ្វើ។ ហើយសព្វថ្ងៃនេះកិច្ចការដែលមិនចេះរីងស្ងួតនៅក្នុងបញ្ជីការងារត្រូវធ្វើរបស់យើងធ្វើឱ្យពិបាកសូម្បីតែចាប់ផ្តើមដោះស្រាយវា។ ដូច្នេះជំនួសឱ្យការផ្តោតអារម្មណ៍លើកិច្ចការទាំងអស់សូមធ្វើឱ្យកាន់តែឆ្លាតវៃជាមួយបញ្ជីការងារដែលត្រូវធ្វើ។ បញ្ជីការងារត្រូវធ្វើជាទូទៅមិនដំណើរការសម្រាប់មនុស្សភាគច្រើនទេ ពីព្រោះពួកគេបង្កើតភាពលើសលប់មុនពេលចាប់ផ្តើមការងារ។ដើម្បីចាប់ផ្តើមជាមួយបញ្ជីការងារត្រូវធ្វើ សូមធ្វើបញ្ជីដែលអ្នកត្រូវធ្វើហើយបន្ទាប់មកដាក់ផ្កាយនូវកិច្ចការចាំបាច់ ៣ ដែលត្រូវធ្វើ។ យើងប្តូរការផ្តោតអារម្មណ៍របស់យើងទៅអ្វីដែលនឹងជះឥទ្ធិពលខ្លាំងបំផុត ហើយកិច្ចការ ៣ គឺអាចគ្រប់គ្រងបានច្រើនជាងកិច្ចការ ៥០ ដែលយើងមានក្នុងបញ្ជីរបស់យើង ដូច្នេះវាកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការប្រមូលផ្តុំការលើកទឹកចិត្តដើម្បីត្រឡប់ទៅធ្វើការវិញ។ប្រសិនបើអ្នកបំពេញភារកិច្ចទាំងបីនេះហើយអ្នកអាចជ្រើសរើសបីបន្តទៀត នៅពេលដែលអ្នកជ្រើសរើសកាត់បន្ថយបញ្ជីរបស់អ្នកមកត្រឹមតែ ៣ កិច្ចការអ្នកពិតជាអាចធ្វើឱ្យអ្នកអាចបំពេញភារកិច្ចបានកាន់តែច្រើន។៤. ស្វែងរកជំនួយពិតជាពិបាកក្នុងការចាប់ផ្តើមម្តងទៀតនៅពេលដែលអ្នកបញ្ឈប់អ្វីមួយ នោះមានន័យថាអ្នកត្រូវការដូចជាមិត្ដភក្ដិឬមិត្តរួមការងារដើម្បីជំរុញទឹកចិត្តអ្នកឡើងវិញ។ ប្រសិនបើអ្នកមានអារម្មណ៍ថាអាក់អន់ចិត្តហើយមិនអាចត្រឡប់ទៅធ្វើការវិញសូមស្វែងរកការគាំទ្រពីនរណាម្នាក់ដែលអាចផ្តល់កម្លាំងចិត្តដល់អ្នក ។ អ្នកអាចអោយមិត្តរបស់អ្នកធ្វើឱ្យខ្លួនអ្នកមានការបំផុសគំនិតឡើងវិញ ឬធ្វើការតាមរយៈការតស៊ូរបស់អ្នកជាមួយនឹងការហៅទូរស័ព្ទរហ័សទៅកាន់មិត្តភក្តិ ឬទទួលបានគំនិតថ្មីៗអំពីវិធីដោះស្រាយគំរោងអ្វីមួយ ។ ជាការពិតការស្រាវជ្រាវបង្ហាញថាការជជែកជាមួយមិត្តរួមការងារនិងមិត្តភក្តិពិតជាអាចជម្រុញតំបន់ខួរក្បាលដែលគ្រប់គ្រងការផ្តោតអារម្មណ៍ការធ្វើផែនការ នោះមានន័យថាការចំណាយពេលបន្តិចដើម្បីនិយាយនិងសុំការគាំទ្រអាចធ្វើអោយខួរក្បាលរបស់អ្នកមានប្រសិទ្ធិភាពជាងមុន ។៥. ការចាប់ផ្ដើមផ្នែកលំបាកបំផុតនៃការត្រលប់ទៅធ្វើការវិញគឺការចាប់ផ្តើមម្តងទៀត ប៉ុន្តែរាល់គម្រោងធំៗ គឺគ្រាន់តែជាការចងក្រងនូវជំហានសាមញ្ញៗ ប៉ុណ្ណោះ ។ អ្នកអាចមានអារម្មណ៍ថាចាប់ផ្តើមដំណើរការនៅពេលដែលអ្នកមិនដឹងពីរបៀបបញ្ចប់គម្រោងទាំងមូលឬមានភាពច្បាស់លាស់លើលទ្ធផលចុងក្រោយ ។គំនិតចុងក្រោយវាពិតជាលំបាកណាស់ក្នុងការវិលត្រឡប់មកធ្វើការវិញនៅពេលដែលអ្នកចាកចេញពីវា។ រាល់កិច្ចការទាំងអស់គឺគ្រាន់តែព្យួរវានៅលើក្បាលរបស់អ្នកដែលរារាំងអ្នកមិនអោយរីករាយនឹងការពន្យាពេលរបស់អ្នក។ ខួរក្បាលមានមុខងារខុសគ្នានៅពេលវាស្ថិតនៅក្នុង“ របៀបធ្វើការ” និង“ របៀបមិនធ្វើការ” ដែលវាពិបាកក្នុងការប្តូរពីមួយទៅមួយទៀត។ នោះហើយជាមូលហេតុដែលយើងត្រូវការយុទ្ធសាស្រ្តដែលបង្ហាញឱ្យឃើញដែលអាចជួយអ្នកឱ្យត្រលប់មកធ្វើការវិញ ។ ដោយផ្តល់ពេលវេលាសម្រាកឱ្យអ្នកដោយខ្លួនអ្នកបង្កើតរង្វាន់បង្កើតបញ្ជីការងារ អ្នកកំពុងរៀបចំខ្លួនអ្នកដើម្បីទទួលបានភាពជោគជ័យ ។
0 Comments